17 desember, 2006

Bare ei veke igjen...


Tenk at no er det bare sju dager igjen til jul. Om ei veke på denne tida sitter vi nok og puster ut etter pakkemaraton. Kanskje er vi på besøk hos bestemor sammen med resten av familien. Der får de voksne seg en julelikør/cognac og kaffi servert i dei pittesmå koppane som blir tatt fram til jul. Men det er det ei veke til, og godt er det, for eg er ikkje ajour heilt enno. Har tre- fire pakker igjen.

I dag har det nesten ikkje regna! Heilt utrulig. Vi har vært ute og gått en liten tur fordi det var så fint ute, men når vi hadde komt bort i veien så kom det nåkken dråper, så då gikk vi nee til mor og far en tur. Der var den obligatoriske messingpussen i full gang. Då blei eg plutselig så glad for at eg har lakka all min messing svart. Har nok å styre med likevel.

Eg har fått levert ut dei første julegavene i dag. Vi har vore i bursdag til Johnny og då tok eg med julegavene inn der i samma slengen. Eg må jo snart gjør ferdig dei andre julegavene no. Det begynner jo å nærme seg. Får ta et innpakkingsraid no i veka. Eg liker jo å dille med sånne ting. så det burde ikkje være nåkke problem. Har jo fått tak i så stilig papir og...

Det har vore finale i handball- EM i dag, og Norge vann over Russland, så vi er europa-mester i handball. Kjekt! Sjølv eg, som ikkje er så innmari interessert i sport må få med meg en sånn begivenhet. Fekk berre sett første omgang siden vi skulle i bursdag. Men eg fekk med meg andre omgang på radioen.

I kveld kom han lillebror heim fra Bergen. Han sitter her i stua og ete pizza med oss. Alltid kjekt å få han heim. Ungane syns i allefall det er stas. No skal han være heime til over jul, så dei får kose seg masse sammen med han. Har hørt rykte om modellbåtkjøring på storevatnet...
Artig både for store og små gutter.

Siden det er tredje søndag i advent i dag, så år eg fortsette der eg slapp sist søndag.

Tenn lys!
Tre lys skal flamme
for alle som må sloss.
For rettferd og for frihet.
De trenger hjelp av oss.
Må ingen miste motet
før alle folk er ett.
Tenn lys for dem som kjemper
for frihet og for rett.

Kos dåkke denne siste veka før jul, og ikkje stress alt for masse...

Ingen kommentarer: