22 desember, 2006

berre to dager igjen...

Jaja, dykk sit og glor...?

Dette har vore den store begravelsesdagen. Eg har sunge i to gravferder i dag, så det har ikkje akkurat vore nåkke lystig dag. Først var det begravelse for Magnhild Knapstad. Det var ho som blei nedkjørt her for ei veke sida. Det var ein fin sermoni og det var godt å få være der og få "avslutta" dei vonde bilda som er festa på netthinna. Det har vore ei rar veke på ein måte. Litt skjelven blir ein sjølvsagt når ein er vitne til at eit menneske blir nedkjørt på den måten. Eg sang "O Helga Natt", "Du" og "Pie Jesu". Det gjekk veldig bra og alle var fornøgde.
Etterpå var det ny gravferd. Då blei Erik Olsen gravlagt. Han dødde etter at han datt ned fra ei bru i Førde forrige helg. Det også var ein fin seremoni og eg sang dei samme sangane i den gravferda, med unntak av "Du".
Mens eg var i kirka var Eirik her og passa Adrian og Bendik. Det hadde visst gått heilt greit. Håper berre ikkje at han er blitt skremt fra å få egne ungar... For eg vil bli tante engang. Sjølv om eg veit at eg må smør meg med tolmodighet. Det seier dei begge to i allefall.
Etter at eg var ferdig i kirka møtte eg Eirik og Bendik i byen og så fekk vi gjort unna dei siste julegavene. Det er egentlig ikkje heilt rettferdig det med innkjøp av julegaver. Eg må finne ut ka som skal kjøpast og eg må handle dei. Han har berre ein pakke å holde styr på, og det er gaven fra ungane til meg. Eg og Trond kjøper ikkje gave til kvarander, for vi har brukt så masse penger på kjelleren i det siste at det er julegave nok. Men for ungane er det litt viktig at dei får gje pakke til oss, så derfor så kjøper dei en liten ting til oss.

Vi har tatt julehandelen i dag. No er all julematen komt i hus. Det er deilig å kjenne at julefreden er på vei, for her i begynnelsen av veka hadde eg mest lyst til å avlyse heile jula. Var sikker på at eg ikkje kom i havn med nåkke som helst, og så har eg vore bra sliten etter barnedåpen. Sjølv om barnedåp er kjekt så er eg veldig glad for at vi er ferdig med den.
Men no kan vi berre konsentrere oss om jula. Har planer om å ha nåkken rolige dager her heime sammen med ungane. Har palner om å ta en pakkerunde i morra sånn at vi kan være heime på julafta og se på "Tre nøtter til Askepott" og "Donald's jul" og "Reisen til julestjerna". Kan ikkje huske sist eg såg Askepott. No har eg komt over "overdosa" fra då eg var liten. Då vi hadde Askepott på video og såg den kvar einaste dag. Det skal eg aldri meir gjør. Askepott er på julafta og ikkje heile året. Det har eg bestemt!!!

I kveld har vi pynta juletreet vårt. Det blei veldig fint. Berre rødt og gull og så har eg fått meg sånne små lys på det. Akkurat sånn som eg ville ha. Det blei faktisk finare enn edelgrana vi hadde i fjor, så då er alt bra. Skulle vise bilde av det, men det har klikka igjen...
Får prøve i morra...

I kveld har eg funne et skikkelig juledikt som eg liker veldig godt. Kos dåkke med det i natta...


De hyrder stirrer i natten ut

og lenges til dagens komme.
De beder en bønn til den høyeste Gud,
at natten må være omme.
De tider, de skrider så langsomt hen
for alle ventende fromme.


Men lyset strålte og englene sang
så deilig et «Ære være».
Og hyrdene styrte til krybben sin gang
og ville sitt offer bære.
Hver juleaften jeg ønsker til Gud
jeg måtte iblant dem være.

Hver juleaften når klokker mon gå,
og lyden den bær over heie,
da kaller vår Herre ad sine små
på deres sorgfulle veie;
den julegave han verden har sendt,
den vil han at alle skal eie.

Hver juleaften jeg tenner mitt lys,
da samles vi, gamle og unge.
Så hjelpes vi ad Guds ære og pris
med hjertens glede å sjunge.
Det er den kjæreste stund jeg vet
blant årets triste og tunge.

Så kommer du inn og bøyer deg ned
inn under de lave døre.
Der blir det så stor en glede og fred,
visst kan du det ennå gjøre!
Så svøpes du inn i krybberum,
i hjerter som vil deg høre.

Å, vær da velkommen, Jesus kjær!
Om deg så vil vi nå kvede.
Velkommen, Guds trøst, å, vær oss nær!
Velkommen, vår juleglede!
Velkommen med din velsignede fred
for gammel og ung her nede!

No håper eg dåkke klarer å sette dåkke ned og slappe av litt i morra og ikkje stresse meir med julebakst og julevask og juleditt og juledatt. Det blir jul uansett folkens...

Natta!

Ingen kommentarer: