04 desember, 2006

Konsert tid...


Still going strong :)
Egentlig overrasker eg meg sjølv for tida. Tenke seg til å blogge kvar dag i fire dager. DET står det respekt av ikkje sant? (berre prøv dåkke å sei nåkke anna)


Julekonserten i går gjekk bra. Det var full kirke og god stemning. Hadde berre stemma holdt på dei lavaste tonane og, så hadde det vore perfekt.
Men no e eg heldigvis ferdig med den konserten.
No gjennstår det berre JULEKONSERTEN. Lillejulafta-konserten. Ingen jul uten. Det er godt at Irene og Bente har tatt ansvar for at det skal bli konsert. Stor takk til dei.


En ting har eg heilt glømt å fortelle: Eg var i avisa på lørdag. På framsida til og med. Eg og Nina. Dag Frøyen var her og laga ei reportasje om svinkjøringa her på Havrenesvegen. Vi kjem til å anmelde alle som kjører for fort her i framtida. Det har faktisk vore veldig stille på veien her i helga. Vi får nyte det så lenge det varer...


I dag har eg hatt besøk av bestemor. Ho har hjelpt meg å få orden på ting og tang i huset. Det skal jo være barnedåp her i helga. Trudde eg hadde så god tid, eg. Barnedåpen va det jo lenge til, heilt til eg plutselig oppdaga at det er under ei veke igjen til den store dagen. Siden vi skal ha alt her så er det jo litt å ordne. Maten skal Karianne ta seg av, heldigvis. Ho e min favorittkokk!

Men no e det på tide med dagens dikt:


Fra hjertet sendes en solstråle avsted.
Den er til å lyse opp dagene med.
Gjem den i hjertet,
kjenn varmen fra den.
Ta gleden frem
og tenk på en venn.

Men no må eg stikke på øving.
Kos dåkke i drittværet...

Ingen kommentarer: