14 desember, 2006

Tannlege og strømbrudd

Det blir ikke hull i en tann som er ren
for tennene de pusser vi jo en etter en,
og godter det spiser vi bare til fest
sånn en gang i uka er best.
Det er flaut, det er flaut,
det er flaut, flaut, flaut;
å bare kunne tygge graut!
Ja, i dag var det den dagen eg har grudd meg til siden i oktober. Tannlegedagen!
Men eg fatter ikkje koffor eg skal grue meg så innmari til det. Det gjekk jo heilt fint. Tatt i betraktning at det er åtte (!) år siden sist eg var hos tannlegen, så må eg berre sei at eg blei veldig overraska over at det ikkje var meir enn et lite hull... Og så ei heil røys med tannstein, då. Så no er munnen fjelga og fin til jul. Og til alle dåkke som var redde for at det blei lite julegaver herfra i år; berre ta det med ro, det blei litt til overs...
Det skulle bli orkan her i dag, men den har nok blitt litt forsinka, trur eg. Har venta på sterk vind i heile dag, men det har ikkje vore så gale. Har opplevd det verre, for å sei det sånn. Men no høyres det ut som om det muligens er litt storm på vei ute, så eg kan vel ikkje heilt fjerne bardunane enno. Satt på golvet og hjalp loftsnissen med å pakke inn nåkken pakka her i stad, og då gjekk strømmen. Det er jo mulig at det er fordi det bles sånn. Å pakke pakker i stupmørket er ganske vanskelig egentlig, så då måtte eg finne meg et lys, og det blei så koselig, atte.
HEY!!! Der gjekk lyset igjen! Godt eg har laptop med opplada batteri. Ellers så hadde eg blitt bra sur no. Surt å misse alt en har skreve. NO kom lyset igjen!
Ellers i dag så har eg hatt besøk av Marianne i dag. Kjekt å sitte en heil formiddag og berre tyte. Sjølv om huset absolutt skulle hatt seg en ny omgang med såpe og vatten... Det får eg gjør i helga. Då er planen å lage til litt meir jul her, og.
I dag måtte vi bake kakemannane. Lagde jo deig i går, men siden vi ikkje fann formene, så venta vi til i dag med å bake dei ut. Formene er fremdeles forsvunne, og no har vi leita over alt!! Til og med i boss-sekkane og i restavfallsdunken!!! Men dei er og blir borte. Så dersom det er du som har tjuvlånt formene mine, så ver snill å lever dei tilbake igjen. NO!!!
Super irriterande når eg hadde planlagt å bruke formene. Hadde ikkje gidda å kjøpe dei om eg ikkje hadde tenkt å bruke dei, då.
Kakemannbaking er svært oppskrytt. Sjølv om det ser så idyllisk ut når kronprinsparet poserer med sine små og kakebaking... Det er i allefall ikkje idyllisk når vi held på her. Torje spiste masse deig, spytta ut og ville bruke den til å lage kake av... Så var det skrik og skrål fordi han ikkje fekk ta mjøl sjølv (lyset gikk igjen) og dermed var alarmen i gang igjen... Dei blei fort lei av å bake, så eg stod for det meste aleine med det. Men no er det gjort, og ungane er fornøyd.
Lurte på å lage ristoppar i morra, hvis eg får tid. Skal på klubb i morra! Det er månedens høgdepunkt. Utrulig kjekt å berre sitte å slarve og le sammen med dei andre damene. (lyset kom igjen) I morra skal vi til Therese. Nåkke av det som er kjekt er å sjå koss dei andre i klubben har det heime hos seg. Eg har jo nettopp blitt med, så eg har ikkje vore hos dei andre før. Bortsett fra hos Anja, då.
I kveld hadde eg planer om å legge meg tidlig, men det ser jammen ut som om det går i vasken i dag også... Jaja, får sei som bestemor seie: "sove kan vi gjør når vi kjem på gamleheimen".
Men eg må vel ha med et lite visdomsord:
Dette kommer fra Mona, som er 6 år:
"Først blir man celle, så blir man barn, så blir man mamma, så blir man bestemor, så blir man oldemor og så blir man tippoldemor. Til slutt blir man gjørme."
Så det er bare å nyte livet, før man ender opp som gjørme folkens!
Ha en fin natt!!!

Ingen kommentarer: