03 desember, 2006

Strenge loftsnisser og oreo-kake

"Tenn lys, et lys skal brenne
for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne
der vi og alle bor.
Må alle dele håpet
så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes
et lys er tent for det."
I dag er det første søndag i advent folkens.
Eg for min del har ikkje tatt fram adventstaken enno (finne den ikkje). Men på fredag får eg meg en heilt ny en fra "Perfect home". En med engler og stas.
Den e knallfin.
I dag skal vi egentlig berre drive dank her heime heilt til eg skal i kirka og synge.
Mamma og pappa skal ta dei to eldste røvarane med seg til byen for å se på at dei tenner julegrana, og så går dei i kirka på konsert etterpå.
Besteforeldre er gull verdt.
Eg har seriøst vurdert å legge meg og Trond inn på en avvenningsklinikk... Held på å lage oreo-kake for 6. gang på en mnd... Den e jo berre så DRIIIITGOD!!!! Vi bare MÅ ha den. Abstinensane er ganske sterke, så det spørs om vi ikkje burde avvennast.
Eg har jo kjøpt alle kjeksa som var å få tak i i byen, så no må eg få broder'n til å kjøpe kjeks i Bergen og ta med seg til barnedåpen. Det ville jo bli krise om ikkje vi fekk oreo-kake då!
Så no står det ei heilt fersk ei i kjøleskapet
og ventar på at vi skal sette kakespaden i den.
Veit ikkje heilt om eg har lyst å invitere nåkken til å smake den engang, for då blir den oppspist så fort... Men på den andre sida så e det jo sånn at eg ikkje skal ete snop anna enn i helga, så då må det jo være tomt i kjøleskapet...
Vanskelig dette her...
Men Jeanett kjem jo i kveld, så kanskje egskal spare litt trøstekake til ho. Ho treng jo det no når det verken blei eksamen eller jobbing...
No e trond ferdig å fuge flisane i gangen, så no e det berre drittjobben igjen. Vasking. Å vaske fugemasse av uglaserte fliser seie seg sjølv at det er en DRITTJOBB. Godt det ikkje e eg som skal gjør det... Min jobb i huset er å passe ungar og lage mat... I allefall når han holde på med sånne ting ;)
I dag var det tre småtriste ungar som kom inn på soverommet til mamma og pappa. Ingen pakke i sokken, berre en liten lapp med beskjed om at om romma ikkje va rydda til kl 12.00 så blei det ingen nissepakke i dag. Romma blei rydda i en fei, og då kom det en liten gave, gitt. Vindu tape. Blei ikkje så voldsomt godt motatt, men det får så være. Skal lage julevindu i kveld.
I kveld skal eg foresten til bestemor og prøve bunaden hennes. Ho vil gjerne at eg bruker den i kirka når vi skal ha dåp. Resten av dagen blir det en vanlig kjole.
Litt upraktisk å amme i bunad kan man si.
Hvis du lure på koffor eg skal bruke bestemor sin bunad og ikkje min så e forklaringa enkel: Den har krympa nåkke voldsomt inni skapet. Så voldsomt at eg faktisk vurderer å selge den. Ka skal eg vel med en bunad som henge inni skapet?
Nei, då er det bedre at nåkken andre får nytte av den. For den kjem nok aldri til å bli passelig igjen. Sukk...
Nei, no får eg lage litt middag til røverane mine.
I dag blir det koteletter til middag. God søndagsmiddag det, og så blir det...ja, du gjetta rett... OREO-KAKE til dessert og kaffi............
.............. og muligens til kvelds......
Hadet!
P.S. Eg har ikkje glømt dagens dikt.... Det stod på toppen ;)

Ingen kommentarer: