07 desember, 2006

"Tenk når engang den tåken er forsvunnet"

Så va det på'an igjen.
Nok en hektisk dag går mot slutten. Den begynte bra dårlig egentlig. I morres satt Marthea plutselig i stolen i stua og grein. Ho hadde vondt i magen.
SKIKKELIG vondt i magen.
Det kunne ikkje vore dårligere timing enn no. Spysjuke pluss barnedåp er VELDIG feil, spør du meg. Men i allefall så måtte Trond komme heim fra jobb for å være heime med ho, for eg hadde lovd meg vekk til juleverksted med klassen til Adrian i dag. Men eg trur nok ikkje Trond va lei seg for å få en "fridag".
Han er bra overarbeidd, så det er godt barnedåpen er like rundt hjørnet sånn at det går an å slappe av litt for han og.
Ka som egentlig feilte Marthea er ikkje godt å sei, ho hadde veldig vondt i allefall og var bleik som et spøkelse. Men det er utrulig kor godt "karlsons medisin" virker.
Litt brus og chips så var alt bra.
I dag har eg gått og surra rundt i tåka. Ammetåka altså.
Først klarte eg å komme for seint til juleverkstedet fordi eg ikkje hadde beregna at eg skulle levere Torje i barnehagen.
Så var det ikkje parkeringsplass på skulen, så då måtte eg parkere på SMS. Betalte parkering til 11.13 siden eg skulle være ferdig til kl 11.00.
På juleverkstedet var det faktisk kjekt. Tok meg i å glede meg til å begynne å jobbe igjen, men den tanken la eg fort fra meg for eg koser meg sånn her heime.
Etter at eg var ferdig i klasserommet gjekk eg på lærerrommet og preika med folk. Trur dåkke eg huska på at eg berre hadde lov å stå på SMS til 11.13? Neida. Det kom eg på når klokka var 11.45. DÅ var det ei som kom seg fort ut av dørene skal eg sei. Glømte å sei hadet og i forfjamselsen.
Heldigvis hadde ikkje parkeringsvakta vore der. Litt flaks må en jo ha.
Men tåka letta ikkje i dag. Seinere var eg til frisøren med Adrian og Torje.
Då tok eg veska med meg inn, men lommeboka låg igjen heime...
På vei ut av salongen lovde eg ungane at vi skulle gå inn på Drageseth og kjøpe pepperkaker. Var komt godt inn i butikken før eg huska at eg ikkje hadde lommeboka med. Jaja, då var det bare å gå heim uten pepperkaker.
Så kjørte vi heimover, men i Markegata kom eg på at eg skulle handle tråd til bestemor og då svingte eg nedom for å kjøpe det. Parkerte bilen og kom på at eg IKKJE HADDE LOMMEBOKA!!!!!!
Jaja, det kan bare bli bedre...
Eg og mamma har vore og handla til barnedåpen i dag, så no er snart alt i boks.
No får eg prøve å finne et lite dikt til dåkke...
Vi treng håpet
den kvite perla
ein stad inni oss,
gøymt.
Den stille elva som
brått kan brusa over.
Utsynet bak neste sving.
Tonen som løftar dagen.
Vi treng handa som blir strekt fram.
Og orda som vekkjer draumar.
Løvetannen opp av asfalten.
Fuglen på veg i fridom.
Lyset på skrå inn.
Håpet kan vi gje kvarandre,
eller ta bort.
Denne dagen er VÅR
No husker eg ikkje meir av dagen. Håper tåka letter til i morra...
Natta ;)

Ingen kommentarer: