12 desember, 2006

No er vi klar til juleforberedelsane...

No e eg bra sur! Bare sånn at dåkke veit det!!!
Hadde skreve blogg i over en time og så får eg beskjed om at internett exe. har et problem og må lukkes. Då forsvann alt eg hade skreve. Har vore fryktelig masse tull på maskina etter at Eirik la inn photoshop til meg, og det tar eg som et tegn på at eg bør holde meg unna det programmet. Fikk beskjed om at problemet låg der, så no har eg fjerna det i håp om at det blir bedre... Sorry Eirik...

No er vi ferdig med barnedåp og restefest, så no kan vi begynne å konsentrere oss om jula, som kjem om to veker. Er egentlig sånn passe i rute, så eg stresser ikkje med det. Må berre få tak i ribbe til heile gjengen. Skal jo feire jul her heime sammen med mamma, pappa og Eirik, så då må eg vel ha litt mat...
Får skaffe det før det blir tomt i butikken, tenker eg.
I år skal vi ikkje lage så masse julekaker heller. Har kvar år laga masse kaker som ikkje blir spist og som havner i søpla når vi er ferdig med januar. Trur vi voksne er meir opptatt av den tradisjonelle bakinga enn det ungane er. Det er i allefall eg som blir ståande med bakinga tilslutt fordi ungane ikkje gidder meir enn en runde med kjevla. Skjønner ikkje koffor vi ikkje kan lære fra år til år, men det var nåkke med dei tradisjonane då. Vi må jo bake litt til jul, for det er jo litt av vitsen med juleforberedelsane.

Siden eg hadde skreve så masse først og alt blei sletta, blir det ikkje så masse i dag. Hadde tenkt å prøve å få lagt ut bilde fra dåpen, men det var når eg prøvde på det at alt gjekk i vasken i stad, så det prøver eg meg ikkkje på igjen. Ikkje får eg fram dita mine heller, så derfor så dropper eg det og i dag. Får berre håpe at ikkje desse problema skal holde på lenge, for då blir det kjedelig her.

No held eg dessuten på å sovne her eg sitter, så eg trur vi seier godnatt for i kveld.
Natta...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
No er det alltid kjekt å sjekka bloggen din :D

Elles så får du billig pinnakjøt på REMA 1000, og ein del av julakakena kan du byta ut med chips, smågodt og marsinpan! Då slepp du å stressa SÅÅÅ masse, og da e no jammen godt med chips når ein har ete på kakemenn og krumkaker nokre dagar :)

Håpar alt står bra til hjå deko.