15 desember, 2006

Ei forferdelig ulykke :(

Eg husker nesten ikkje ka som har skjedd i dag, eg. Ikkje fordi eg er i tåka, men fordi hidet mitt er fullt opp av et forferdelig syn. Stod på kjøkkenet og såg ut vinduet då en bil kom kjørande og kjørte på ei dame som var i gangfeltet. Dama blei kasta opp i lufta og slengt fleire meter bortover. Foreløpig veit eg ikkje meir enn at ho er på sjukehuset og at status er "skadd". Men dersom ho overlever dette er det berre fordi det ikkje var hennas "tur" i dag. Det var heilt forferdelig. "Lykka" oppi det heile var at politiet stod 20 meter lenger borte og såg på når det skjedde. Dei hadde rigga seg til i innkjørselen til Nina for å ha fartskontroll. Den blei det naturligvis ikkje nåkke av.
Det var akkurat dette vi var i avisa og advarte mot. Synd det må ei ulykke til før det blir reagert. Politiet og Vegvesenet har holdt på her på veien i heile ettermiddag.
Får berre krysse alt vi har for at det skal gå bra. Ta ho med i kveldsbønna i dag.

Eg skulle egentlig en tur inn på kulturskulen i dag og prate med Arne og Kristin, men eg har vore heime og rydda litt og prøvd å få huset nåkke lunde i orden til jul. Og så har Torill vore på besøk her.

I kveld skal eg på klubb. Det gleder eg veldig til.
Resten av helgahar eg ingen planer for, bortsett fra et bursdagsselskap på søndag, då.

Dagens ord:

En gang i blant

En gang i blant skulle en ta seg tid

til å gjøre nær sagt ingenting.
La timene rusle litt sakte forbi
og la tankene fly litt i ring.

En gang i blant skulle en stoppe opp-
uten formål og uten grunn,
bare sitte i fred med sin kaffekopp
og bare "være" en liten stund.

En gang i blant skulle en roe seg ned
og se alt i litt større perspektiv
-gi tankene tid til å dvele litt ved
hva en egentlig vil med sitt liv.

Ha en fin fredagskveld, folkens!

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for fint dikt!
Kloke ord som alle burde ta til seg i denne stressmånaden.

Trist å lesa om ulukka, er nok mange som har mista all form for julesteming i Florø denne helga..
Eg for seia som du så fint skriv i bloggen; ta dei med i kveldsbøna :)

Ynskjer deg ei god helg!