13 desember, 2006

Luciafeiring og kakeformforsvinning


Svart senker natten seg,
i stall og stue.
Solen har gått sin veg,
skyggene truer.
Inn i vårt mørke hus,
stiger med tente lys;
Santa Lucia, Santa Lucia.

Vår røverprinsesse har i dag fått oppfylt alle småjenter sin store drøm. Ho har vore Lucia. Litt skummelt var det, men med ei god voksenhand å holde i så gjekk det bra. Etter at Luciafeiringa var ferdig i barnehagen, gjekk alle femåringane på sjukehuset for å gå Luciatog. Då hadde ho gått heilt aleine uten å holde i en voksen. Ho var bra stolt. Og med god grunn syns eg. Torje har og gått i tog i dag. Det var veldig spennande. Han var fin han og...


I dag skulle vi bake kakemenn, men det gikk ikkje, for kakeformene har forsvunnet! Har nett kjøpt en heil bærepose med former. Den stod på ei hylle i matbua, men no har eg hatt så mange gode hjelpere her i huset, så no er den posen vekk. Har lett over alt, og ringt til dei som har vore i matbua og vaska, men ingen har sett den posen... Så derfor blei det ingen bakst i dag. Får sjå om vi finn den til i morra.

I morra skal eg til tannlegen. Eg har veldig lite lyst, men som eg sa til Adrian når han var hos tannlegen i dag; av og til må en gjør ting som ikkje er gøy òg. Gruer meg likevel eg. Har ikkje vært hos tannlegen på........ år. Dåkke skal få full oppdatering i morra. Eg lover.

No skal eg legge meg, må berre fortøye huset til orkanen i morra. Så då "snakkes" vi hvis eg ikkje har blåst bort...

Ingen kommentarer: