05 desember, 2006

Regn og musikk





Ja, då var det bloggetid igjen. Egentlig er det ikkje nåkke problem å blogge kvar dag siden det er et så vannvittig drittvêr ute. Las i BT i dag at det har regna sammanhengande no i 40 dager og 40 netter. Så no er det vel på tide å finne fram plank og spiker og bygge seg en ark, for det kan jo se ut som om det er syndefloden 2 som er på veg. Men rett skal være rett, i dag har det bare komt nåkken få små byger, så det har gått an å være ute. I allefall så lenge som det tar å gå fra Amfi og opp til Aroma ;) Det veit eg, for eg har prøvd det i dag. Var på kafè med Marianne og Lene Marie. Lene Marie har eg nesten ikkje sett siden ho flytta til Svelgen. Heilt utrolig. Skulle jo tru vi budde i kvart sitt land og ikkje berre en liten time fra kvarandre. Egentlig så finnes det ikkje nåkken unnskyldning å sei at en har for dårlig tid, for sånne ting må en berre ta seg tid til. Kanskje det skal bli mitt nyttårsforsett? Bli flinkere å besøke venninnene mine....? Ja, korfor ikkje...

Utenom å gå på kafè så har eg handla litt forskjellig ting og tang til barnedåpen. Godt med alt som er gjort. Var innom på Bistroen og skulle bestille middagservise til dåpen, men det kan se mørkt ut, for det er ikkje sikkert at dei har nok servise til oss... Neida, vi skal ikkje være så mange. Saken er den at det er julebordtid og då blir det knapt med servise til utleige visstnok. Vi får vente og se. Dei skulle ringe meg i løpet av dagen.

No er eg snart ferdig med alle julegavene. Har gjort unna to til i dag, og så er det bare resten igjen. Skal kjøpe til svigers i morra sammen med Nina.

I kveld skal eg på konsert med Nordic Tenors og Sjur Hjeltnes. Det blir nok flott. Dei er utrulig flinke og så ser dei ikkje så verst ut heller. Berre å lene seg tilbake i kinosetet og nyte klangen fra dei flotte mannfolkene sine lyse organ.

Det er godt å komme seg ut litt uten barn også. Det har blitt lite av det siden Bendik blei fødd. Kjennes nesten ut som om navlestrengen ikkje er heilt kutta av. Men det veit eg at den blei, for det gjorde eg sjølv! Godt det fins tåteflasker...

No er det på tide med dagens lille dikt:

Du skal ikke klistre fine øyeblikk

opp på veggen i tankene

og forgylle dem med lengselen din.

Du skal kjøre spettet

hardt innunder arrete hverdager

og vippe dem opp.

En etter en.

Det er derfor livet har deg på mannskapslista.

That`s all for today...

2 kommentarer:

Eirik sa...

Hæ? Skal Sjur Hjeltnes og co vise organene sine då..? Det passa seg vel ikkje..? ;)

Ann Kristin sa...

Kjem no an på kass organ det er snakk om det... Det var i allefall god lyd i dei ;)